شروعی ازنو

این مدت چله نشین پایان رابطه ای بودم که شایداز همون روزاول آشنایی به عاقبت به خیری این رابطه شک داشتم همه میگفتن تومیتونی شایدهم میتونستم یه روزاونوتبدیل به مردایده آل وشوهری بی نظیرکنم امابه چه قیمتی؟!؟قیمت سوزوندن ونابودکردن جوانی وامیدهاوآرزوهام وکتمان تمام خواسته های زنانه ام! 

امروزصبح ازخواب بیدارشدم وخداروهزارمرتبه شکرکردم که زن آزادی هستم که سایه هیچ مردمستبدوخودخواه ولاابالی روی سرش سنگینی نمیکنه.درسته که این مدت غصه خوردم امابعدیه وقفه کوتاه بازم میتونم همون زن زیباوشادوقوی باشم که توجه واحترام همه روبه خودش جلب میکنه ،مطلبی روتوی اینترنت خوندم که باعث شدبه دوره غصه واشک وتنهایی بعدازرابطه خاتمه بدم وشروع کنم خودم رواینبارمحکمترازقبل بسازم وشخصیتم روبه عنوان یک زن شکل بدم.اون جمله این بود: 

نترسید چون اگه جدایی تلخ باشه شیرینیه یه انتخاب درست هنوز در پیشه..

نظرات 2 + ارسال نظر
سلام شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ق.ظ

پست های قبلی تون رو هم خوندم
حرفاتون اگه راست باشه شده عین فیلم سینمایی.دیالگاشو از حفظم.باز هم همون مسأله قدیمی شک و تردید.
نمیدونم ولی فک کنم هممون داریم یه جورایی چپکی راه می ریم.
باید به این فک کنیم کجای کار ما جونها اشال داره...


مشکل از خودمونه.خانم...
ملاک ما برای انتخاب و شیوه انتخابامون مشکل داره...
بر اساس فطرتتون انتخاب کنید و انتخاب کنیم...
بگردید دنبال بهترین ملاک های فطری برای انتخاب...
براتون آرزوی موفقیت می کنم...

بله پست قبلیم که دقیقآدیالوگ یه فیلمه(درباره الی).
من چپکی راه نمیرم.یه شب یه مردی که من فهمیده بودم غیرمن بادیگری هم رابطه داره ورابطه روکات کرده بودم اومددرخونه مون وبه روح مادرش قسم خوردکه فقط منومیخوادوازم فرصت دوباره ای خواست.اونزمان به حرمت اسم مادرومیزان علاقه وعشقی که دراین آدم دیدم واینکه ازلحاظ معیارهای ظاهری وموقعیت مالی واجتماعی وتحصیلات ومعلومات وسطح خانوادگی درسطح قابل قبولی بودپذیرفتم وباورش کردم واون به اتفاق خانواده به خاستگاری من اومدوباهم نامزدشدیم.همه چی خوب بودتاوقتی حرف عقدبه میون اومدوبهانه گیریهاشروع شدودرنهایت من متوجه شدم هنوزارتباط بادخترقبلی قطع نشده ووقتی بااون دخترحرف زدم فهمیدم کسیکه حرمت قسم روح مادرش رومیشکونه ودروغ میگه وخیانت میکنه مردزندگی نیست!ملاک فطری یعنی چی؟ اگه ظاهروپول وخونه وماشین معیارظاهریه.قسم مادرواظهارعشق ودرخواست ازدواج درچارچوب خانوادگی ورسمی چیه؟باخوندن ۴تاخط نمیتونین راجب ملاک ومعیارهای کسی قضاوت کنین

سلام دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ

بازم سلام
من کلا از کسایی که قسم می خورند خوشم نمیاد و خیلی کم بهشون اعتماد دارم.
خودم هم اصلا قسم نمیخورم.چون اعتقادی به قسم خوردن ندارم.
آره راست میگین نمیشه از روی چند خط نوشته فهمید ملاکش چی بوده ولی از روی چند تا کلمه هم نمیشه نیت واقعی کسی رو فهمید.
بگردید و فکر کنید چه کسی شایسته اعتماد شما می تونه باشه؟
به صاحب همون قسم ها براتو آرزوی موفقیت می کنم...

ممنون.منم اعتقادی به قسم ندارم امااسم مادرهمیشه برام یه حرمت وارزش دیگه ای داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد