زن موندن

دیروز توآیینه که نگاه کردم پای چشمهام گودافتاده بود چندروزه خواب وغذای درست حسابی نداشتم رنگ پریده وازلحاظ جسمی ضعیف وبیحوصله شده بودم جواب تلفنهارونمیدادم چندوقت بودحموم  واصلاح نکرده بودم... 

آخهچندوقته رفتم تو قرنتینه .روزه ندیدنش ونشنیدنش رو گرفتم.

دلم واسه خودم سوخت وگفتم انقدرمفلوک شدم که مگس هم رغبت نمیکنه روم بشینه این اون زنی نبودکه تحسین همه روبرمی انگیخت چقدردلم واسه خودم تنگ شده بود!

ازیکی ازدوستهام وقت دکترپوست گرفتم کلی کرم ومحلول وکپسول دادمیخوام پوستم مثل سابق بشه  صاف وشفاف وباطراوت.دورشکمم کمی چربی اضافی جمع شده ورزش میکنم یه کلاس رقص پیداکردم میخوام یه رقص جدیدکه اسمش زومباس یادبگیرم میدونم توکلاس کلی میتونم دوست تازه پیداکنم.یه رنگ موی تازه خریدم دوست دارم توظاهرم تنوع ایجادکنم.یه مهندسی ازطرف دانشگاه تماس گرفت گویاپروفایل وسابقه کاری منوخونده و واسه همکاری تو یه پروژه ازم دعوت کردقول همکاری دادم وباهاش قرارگذاشتم .اگه بشه بدم نمیادآخرهفته بادوستهام یه توریکروزه بریم یاقراردوچرخه سواری توپارک بانوان یاچیتگربذاریم

اینوفهمیدم که واسه یک زن مهمه که درهرحالتی یک زن باقی بمونه

نظرات 3 + ارسال نظر
final-shop شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.final-shop.ir

با سلام دوست عزیز
آخرین مطلبت را خواندم ، مطلب جالبی بود
اگر وب سایت ما را لینک کنی متشکرم
www.final-shop.ir
بزرگترین وب سایت فروش بازی رایانه ای در ایران به صورت آنلاین
راستی وب سایت در حال بروز رسانی است
اما بزرودی تکمیل می شود
یادت نره وب سایت ما را لینک کنی
با نام بزرگترین وب سایت فروش بازی رایانه
راستی خوشحال می شویم خودتان هم از فروشگاه ما خرید کنید
فروشگاه انلاین فینال شاپ جدیدترین بازیها را با قیمت مناسب و با کیفیت عالی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد
برای بار دوم می گم یادت نره ما را لینک کنی
منتظر پیامت هستم
www.final-shop.ir
finalshop@yahoo.com

فرخ شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ http://chakhan.blogsky.com

ازت انتظار نداشتم که تارک دنیا بشی ...
میدونم چرا جا زدی؟؟ میدونم چرا پکری ...؟

ماندانا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://wildlgtigress.blogsky.com

سلام همه پسر ها تقریبا همینجوری شدند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد