بازی

ظاهرآبزرگ شدی اماهنوزدلت بازی میخواد !  

خب

من بازیهامووقتی بچه بودم کردم الانم دنبال همبازی نیستم دنبال همراه زندگیمم  

هستی؟!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
فروردینی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

راستش، دل ادم با این سوال می‌شکنه. من با این سوال چنین حسی پیدا می‌کنم. یعنی خودم رو مخاطب سوال کننده قرار دادم و به چنین حسی رسیدم. اگه من مخاطب هنوز حال و هوای بازی داشته باشم، چطور؟
بعضی وقتها رد و عمل انسانهای بزرگ از روی بازیگوشی نیست بلکه این نحوه رفترشونه. که ممکنه این طرز رفتار برای اون یکی مخاطب مسخره و بی مزه و یا از روی بچگی باشه که نیست.
مشکل این وسط تفاوت شخصیتها و فاصله این تفاوتهاست.

حالا جواب چی بود؟ من خیلی کنجکاوم!

ممنون ازنظرتون حالاکه فکرمیکنم حق باشماست
منم خیلی کنجکاوبودم که بدونم اماجواب نمیداد.نتیجه روتوپست بعدی نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد