میچرخیم

به هیچ مردی اجازه نمیدم برای فرار از زیربارمسئولیت پاکی من رو زیر سوال ببره

بهانه بدی پیداکردی چون؛ آن راکه حساب پاک است ازمحاسبه چه باک است 

تا ته تهش محکم وایسادم 

 

 بچرخ تابچرخیم!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ

عجب اسم با مسمایی داره وبلاگ
افرین به نظر منم تازه داری متولد میشی
محکم باش
مردها اونقدر عوضیند که ته نداره
من یه تجربه ناب دس اول دراین زمینه دارم که الانم توشم
منم وایسادم تا با خفت وخاری دوتا داداش که برا نقشه دارند را بایکت کنم.البته تا حالا هم موفق بودم وکم محلی دقیقا بهترین راهه

هر کاری میخوای بکن ولی ردپا نگذار
خیلی مهمه
همه جا هم یه شاهد داشته باش

لیوسا جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ http://memorialist.blogsky.com

به هیچ مردی اجازه زیر سوال بردن شخصیتت رو نمیدی و این خیلی خوبه.کاش همه همین طوری بودن که هیچ مردی توهم قدرت پوچ وبیهوده نمیزد

عاطفه جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://cold1.blogsky.com

رمانتیک مینویسی اما رمانتیک نیستی....
از زنایی که میخوان زن باشن خوشم میاد :d

فرخ جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ http://chakhan.blogsky.com

سلام .. خوش امدی به این عرصه! اما خودت باش... انطور نباش که او دوست دارد... او باید تو را اینگونه که هستی بپذیرد. قرار نیست تو نقش کسی را بازی کنی که او میخواهد. مگر ایشان کارگردانند که میخواهد از تو بازی بگیرد!؟
به نقش و توانایی و اصالت خودت تکیه بزن و همانطور باش که همیشه بودی .. اطمینان دارم آنقدر صفات خوب زنانه در تو هست که یک مرد عاقل و فهمیده را به ستایش وادارد.
ضمنا مراقب توطئه های خواهر شوهر باش... حالا او دارد برای تو تکلیف معین میکند که داداشم این و آن است و داداشم خاطرخواه زیاد داشته!؟ تاکید میکنم که خود خودت باش...

فروردینی شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ

حرف سنگینیه! برام تازگی داشت.

موفق باشی.
باز هم می ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد